ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کاپیتان فرش‌آرای مشهد: برای پیروزی به اصفهان رفته‌ایم | برای کسب جایگاه پنجمی تلاش می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۳۹۳۶۹
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کاپیتان فرش‌آرای مشهد: برای پیروزی به اصفهان رفته‌ایم | برای کسب جایگاه پنجمی تلاش می‌کنیم
کاپیتان فرش‌آرای مشهد گفت: از آنجا که آبروی باشگاه در خطر است، برای برد به اصفهان آمده‌ایم تا از آبرو و حیثیت باشگاه دفاع کنیم. انگیزه و نیروی جوانی بازیکنان به فرش‌آرا کمک کرده است. امیدوارم مانند دیدار با کراپ، ۳ امتیاز بازی با گیتی‌پسند را نیز دشت کنیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، سعید سروری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره دیدار آینده فرش‌آرا مقابل گیتی‌پسند در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: شرایط فرش‌آرا در نیم‌فصل دوم خیلی بهبود پیدا کرده است. در سه بازی نخست نیم فصل دوم توانسته‌ایم تمام امتیازات لازم را کسب کنیم که باعث افزایش روحیه بازیکنان شده است.

وی افزود: متأسفانه مقابل گیتی‌پسند بهمن جعفری و سعید ممبینی، ۲ بازیکن اصلی تیم، را در اختیار نداریم. با توجه به مصدومیتی که از ناحیه انگشت داشته‌ام، حضور خودم در این دیدار نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کاپیتان فرش‌آرای مشهد ادامه داد: از آنجا که آبروی باشگاه در خطر است، برای برد به اصفهان آمده‌ایم تا از آبرو و حیثیت باشگاه دفاع کنیم. نیم‌فصل دوم استارت خوبی داشته‌ایم و امیدوارم از اصفهان با امتیاز به مشهد بازگردیم و دل هواداران خود را شاد کنیم.

سروری گفت: در هفته دوم نیم‌فصل دوم کراپ رده دومی را در خانه خودش شکست دادیم. پیروزی مقابل کراپ به هیچ وجه غیرمنتظره نبود. فوتسال ایران پیشرفت کرده و دیگر نام‌ها در ایران بازی نمی‌کنند. انگیزه و نیروی جوانی بازیکنان به فرش‌آرا کمک کرده است. امیدوارم مانند دیدار با کراپ، ۳ امتیاز بازی با گیتی‌پسند را نیز دشت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل نخست دیدار با نماینده قم و کراپ را واگذار کرده بودیم و اکنون نسبت به شرایط مشابه در نیم‌فصل اول ۶ امتیاز بیشتر کسب کرده‌ایم. در پایان نیم‌فصل اول با استعفای قدرت بهادری شوک بدی به تیم وارد شد، اما هیچ‌کدام از بازیکنان علاقه‌ای به جدایی قدرت بهادری از تیم نداشتند.

سروری تصریح کرد: تمام بازیکنان ارتباط صمیمانه‌ای با بهادری دارند. بازیکنان اکنون برای باشگاه و کادرفنی سنگ تمام گذاشته‌اند. کادرفنی نیز تمام توان خود را به میدان آورده تا بتوانیم نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنیم.

کاپیتان فرش‌آرای مشهد عنوان کرد: با توجه به تغییر شرایط فرش‌آرا می‌خواهیم برای بالانشینی در لیگ برتر بجنگیم و به‌دنبال کسب جایگاه پنجمی لیگ در پایان فصل هستیم.

فرش‌آرای مشهد، عصر امروز، یکشنبه ۲۰ آذر در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به مصاف گیتی‌پسند رده سومی می‌رود. شاگردان بهادری که در نیم‌فصل نخست نتایج خوبی کسب نکرده بودند، سه دیدار ابتدایی نیم‌فصل دوم را با پیروزی آغاز کرده‌اند و اکنون با ۲۱ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارند. گیتی‌پسند نیز با ۳۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->